آموزش بورس با فیلم آموزش بورس

۱,۹۸۹ بازديد

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
 
 
 
 
 
 
 
برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و  P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها،  بهترین زمان معامله در روز،  قدرت خریدار و قدرت فروشنده،  آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست،  پیوت چیست، حد سود و زیان،  نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD،  سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.
 
آموزش بورس با آگاه
 
 
 
 
 
 
 
سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.