همه چیز درباره تعویض باتری آیفون

۱,۸۳۸ بازديد

همه چیز درباره تعویض باتری آیفون

 

اگر شما هم  کاربران قدیمی موبایل های اپل هستید و حداقل دو سال از خرید گوشی فعلی شما می گذرد، ‌احتمالا باتری موبایل شما مثل گذشته شما را همراهی نمی کند. قبل از اینکه تصمیم به تعویض گوشی یا باتری برای موبایل بگیرید با ما همراه باشید.

 

کمپانی اپل بعد از ورود به بازار ایران  خیلی زود بخش مهمی از بازار موبایل ایران را تصاحب کرد، درست درهمین زمان  بود که گوشی های ایفون در ایران مثل سایر نقاط دنیا طرفداران زیادی پیدا کرد. تمام کسانی که از گوشی ایفون استفاده می کنند تمایلی به تعویض گوشی خود با  سایر برند ها را ندارند ، از طرفی با توجه به گرانی دلار که در این یکی دو سال اخیر اتفاق افتاد قیمت محصولات جدید اپل بسیار بالا رفت ، حالا تعویض گوشی های قدیمی آیفون برای دوستداران محصولات اپل خیلی سخت شده است.

 

یکی از معظلاتی که باعث می شود  دارندگان گوشی های قدیمی ایفون  تصمیم به تعویض گوشی خود بگیرند. کم شدن عمر باتری گوشی آنهاست .کاهش عمر باتری موبایل  یک مسئله طبیعی است ، تمامی باتری های شارژ شونده  به مرور زمان از عمرشان کاسته می شود البته نوع استفاده شما از گوشی و رعایت شرایط شارژ کردن اصولی باتری موبایل می تواند این زمان را طولانی تر کند .

خیلی از کاربران گوشی های آیفون به علت اینکه باتری گوشی آنها از نوع داخلی است   تمایلی به تعویض باتری  ندارند شاید به این خاطر هست که فکر می کنند با تعویض باتری ، گوشی آنها کارایی گذشته را نداشته باشد  ولی به شما بگوییم اصلا این طور نیست . شما به راحتی می توانید با خرید باتری ایفون اصلی و تعویض آن دوباره از گوشی خود استفاده کنید.

امروز می خواهیم با هم بررسی کنیم که  چطور با خرید باتری ایفون  جدید و تعویض باتری آن به راحتی می توانید مشکلاتی که باتری قدیمی برای شما پیش آورده برطرف کنید . ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی  قیمت باتری ایفون و چگونگی تعویض باتری ایفون و خرید باتری اصلی ایفون را برای شما توضیح می دهیم تا آن دسته از دوستداران محصولات قدیمی تر اپل  که در حال حاضر توانایی خرید گوشی ایفون جدید ندارند بتوانند با تعویض باتری ایفون و یا در مواردی با خرید شارژر و کابل جدید در صورت خرابی  آن و شاید خرید یک قاب جدید برای مدتی از گوشی قدیمی خود لذت ببرند پس با ما همراه باشید

اول  اینکه باید بدانیم چه مواردی باعث خرابی یا کوتاه شدن عمر باتری‌ها می‌شود؟

اگر با خود صادق باشید، خرابی امروز باتری ایفون  شما به دلیل رعایت نکردن موارد زیر یا دست کم، بی اهمیت شدن اکثر آنها طی مرور زمان است. اما در هر صورت باتری بخش مصرفی هر گوشی به حساب می آید دیر یا زود عمرش کم خواهد شد و خرابی باتری موبایل اجتناب ناپذیر خواهد بود.البته رعایت موارد زیر  قطعا باعث طولانی تر شدن عمر باتری شما خواهد شد

اگه بخواهیم به طور خلاصه موارد خرابی باتری را  بررسی کنیم:

شارژ کردن‌های طولانی

استفاده از شارژرهای تقلبی (تشخیص شارژر اصلی آیفون)

قراردادن گوشی تو فضای خیلی گرم یا مرطوب

استفاده ازشارژر فندکی‌های نامرغوب و تقلبی

رعایت این موارد ساده می‌تواند عمر باتری گوشی شما را افزایش دهد تا شما برای مدت زمان بیشتری از باتری موبایل ایفون خود استفاده کنید.

خوب حالا که شارژ گوشی شما سریعا به صفر نزدیک می شود  و گهگاه گوشی شما در طول روز خود به خود خاموش می شود و یا این که با یک مکالمه مقدار زیادی از شارژ باتری شما کم می شود تمامی  اینها مواردی هستند که شما  را به فکر خرید یک باتری جدید برای گوشی آیفون خود واداشته است.

نکته : باید بدانیم که عملکرد باتری ضعیف منجر به عملکرد ضعیف گوشی آیفون شما  نیز می‌شود. بنابراین ضروری است که کاربر به تعویض باتری اقدام نماید تا سایر کارکردهای گوشی نیز به خوبی انجام شوند.

 

توصیه : حتما برای گوشی ایفون  خود باتری اصلی تهیه کنید ممکن هست باتری اورجینال آیفون کمی گران تر از نمونه های فیک یا تقلبی باشد  ولی باید این را در نظر  بگیرید که استفاده از باتری های اورجینال علاوه بر عمر طولانی تر سلامت گوشی شما را نیز حفظ خواهد کرد

شما قبل از خرید باتری آیفون  ممکن هست با قیمت های متفاوت زیادی مواجه شوید . دو مسئله به شما کمک خواهد کرد : یکی اینکه حتما باتری اصلی تهیه کنید حتی اگه مجبور به پرداخت مبلغ  بیشتری بشوید چون باتری های اصلی علاوه بر کارایی مناسب تر و حفظ سلامت گوشی شما عمر بالاتری هم دارند و دوم اینکه باتری با گارانتی بخرید که بتوانید کارایی باتری را روی موبایل خود کاملا بررسی کنید.

 

قیمت باتری آیفون بسته به مدل گوشی شما متفاوت می باشد به طور مثال برای خرید باتری ایفون 6 چیزی در حدود130 هزار تومان و برای خرید باتری ایفون 7 یا 7 پلاس چیزی در حدود 160 هزار تومان پرداخت کنید و برای مدل های جدید تر قطعا مبلغ بیشتری ، هزینه تعویض باتری ایفون بسته به مدل آن چیزی در حدود 40 تا 100 هزار تومان هست این اختلاف مربوط به گوشی های ایفون ضد آب می شود چون تعویض باتری این مدل ها  به جهت حفظ  قابلیت ضد آب بودن گوشی کمی متفاوت است ، زمان لازم برای  تعویض باتری ایفون حداکثر به یک ساعت نمی رسد.

 

 

امروزه با وجود فروشگاه اینترنتی تخصصی ، خرید باتری و شارژر اصلی سخت نیست ما فروشگاه های زیادی داریم که شما به راحتی می توانید از سراسر ایران محصول مورد نظر خود را با گارانتی  سفارش بدید و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید .

فروشگاه اینترنتی جی اس ام باتری

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.